D-TOX ENZYME

Keunikan Livezyme D’tox

Livezyme D’tox sangat berkesan menyingkirkan toksin di dalam badan kita. Ia cara bijak  untuk mengeluarkan toksin daripada usus kita dalam masa 2-4 jam tanpa mengganggu kehidupan harian kita. Ia mengurangkan kandungan toksin berlebihan, menyelesaikan masalah buang air besar, meningkatkan seri kulit dan membuat anda seperti dipulihkan,segar dan bertenaga semula. 

Bagaimana Livezyme D’tox Berfungsi?

§ Livezyme D’tox amat mudah dan cepat diserap oleh tubuh  apabila diminum. Ia menambahkan semula penghidratan dan  melembapkan kolon serta bahan buangannya yang keras dalam  masa beberapa minit.


§ Livezyme D’tox mencetuskan pembuangan air besar yang lancar  dalam masa 2-4 jam. Hasilnya sangat pantas.


§ Livezyme D’tox akan sentiasa menggalakkan peristalsis kolon,  membaiki pembuangan air yang tidak tetap sambil melembut dan  membersihkan plak Mukoid.

Walaupun anda membuang air besar dengan tetap setiap hari, ada kemungkinan kolon dan usus anda masih diselaputi najis lama yang melekat dan keras yang dikenali sebagai plak Mukoid.


Penyahtoksikan membolehkan tubuh anda meneutral dan menyingkirkan bahan kimia berbahaya di dalam badan dengan selamat. Penyahtoksikan mempunyai kesan yang baik ke atas kebanyakan penyakit kronik kerana tindak balasnya yang positif terhadap hampir keseluruhan sistem tubuh seperti kardiovaskular, saraf, imun, pernafasan, pembiakan, gastro-usus, urin, kulit, otot dan endokrin. 

Keberkesanan Livezyme D’tox 

§ Membuang bahan buangan dan toksin.

§ Meningkatkan pergerakan usus yang tetap.

§ Menyingkirkan bahan buangan berbahaya daripada usus.

§ Melegakan perut kembung dan berangin.

§ Meningkatkan kesihatan, kesegaran dan tenaga.


§ Membantu menyaktoksin fungsi organ dengan optimum.

§ Mengekalkan fungsi gastro-usus yang sihat.

No comments: