LIVEZYME COCOA ENHANCED WITH COQ10

Lebih Tenaga, Lebih Stamina, Lebih Cergas

Kaya Dengan Co-enzim Q10
Co-enzim Q10 merupakan salah satu enzim yang terpenting di dalam badan manusia. Kehebatan enzim ini berfungsi sebagai anti penuaan. Enzim ini terbentuk di dalam struktur bernama mitokondria. Fungsi utama mitokondria menjana tenaga adenosine triphosphate (ATP ) untuk sel. Manakala jantung dan hempedu juga merupakan organ mempunyai tahap Co-enzim Q10 yang tinggi penghasilannya.

Co-enzim Q10 untuk kesihatan jantung

Dalam keadaan kegagalan jantung akibat tersumbat, jantung tidak dapat mengepam secara berkesan dan ini melambatkan aliran darah ke paru-paru dan bahagian badan lain. Jantung dapat mengekalkan aliran darah dengan beberapa cara:


§ Membesar untuk mengepam lebih darah

§ Berdegup dengan lebih cepat

§ Dinding ventrikularnya boleh menjadi lebih tebal, di mana  ia mampu menguatkan kebolehan mengepam.

§ Co-enzim Q10 mengerjakan adenosine triphosphate, atau
   dikenali sebagai ‘ATP’.

Kandungan anti-oksidan yang tinggi

Co-enzim Q10 mempunyai kesan perangsang semulajadi ke atas sel jantung yang intensif tenaga dan juga bertindak sebagai anti-pengoksida yang kuat untuk membantu melindungi badan daripada radikal-radikal bebas. Q10 adalah nutrien hebat Dirumus khas untuk merangsang tindak balas seksual dan menghidupkan kuasa berahi dengan mencetus percikan kompleks berkuasa tinggi ini untuk meningkatkan aliran darah dalam badan serta membantu pengguna mengatasi halangan seksual dan memperolehi kuasa rangsangan semulajadi untuk kepuasan prestasi seks. Apabila usia semakin meningkat, badan kita kurang menghasilkan bahan penggalak seks semulajadi dengan Q10, dengan mengambil suplemen, ianya boleh membantu anda mengekalkan daya keupayaan seksual.
KebaikanCocoa:

• Melegakan sakit sendi
• Mengawal berat badan
• Mengurangkan keletihan
• Menambahkan kemampuan fizikal
• Meningkatkan tenaga batin
• Melambatkan proses penuaan
• Mengelakkan masalah PROSTAT



NEWS: LIVEZYME COCOA - Sihatkan Badan & Antipenuaan

Livezyme Cocoa telah diterbitkan dalam Selektif Ogos 2009 bahagian Bisnes. Dr Mohd Nazil Saleh (gambar) telah memberikan penerangan mengenai Livezyme Cocoa.

No comments: